![]() Nyheiter |
![]() Tenester |
![]() Programvare |
![]() Support |
![]() Nedlasting |
![]() Kontakt |
![]() Om oss |
![]() Resursar |
![]() Rekvisitalager |
![]() SUPPORTFør du rettar en supporthenvendelse til Innovare, bør du sjekke i resursdatabasa etter løysningar og informasjon knytta til det problemet som har oppstått, eller rettleingar og hjelp om programvare. Supporthenvendelser uten avtale.
Dersom henvendelsen gjeld databaseserver, send med informasjon om databaseserver og serveroperativsystem og eventuelle servicepack. I Microsoft Windows Server finn du denne informasjonen ved å høgreklikke på My computer og velg Properties. Supporthenvendelser med gyldig supportavtale.For generelle supporthenvendelser, send ein epost til avtalesupport (asap.support@innovare.no) eller ring supportnummeret som er oppgitt i avtala. Supportavtaler kan teiknast for all programvare fra Innovare, uavhengig av kjøpsdato. For vedlikeholdsavtaler er support inkludert. For meir informasjon om support og vedlikeholdsavtaler, send ein epost til salg@innovare.no. Supporthenvendelser om Firmapakken
|