Innovare - Håkon Sjåstad Innovare - Håkon Sjåstad

.

SUPPORT

Før du rettar en supporthenvendelse til Innovare, bør du sjekke i resursdatabasa etter løysningar og informasjon knytta til det problemet som har oppstått, eller rettleingar og hjelp om programvare.

Supporthenvendelser uten avtale.

Support Innovare AS For generelle supporthenvendelser om programvare og produkt i fra Innovare, send en e-post til Innovare Support. Husk å oppgi programversjon, operativsystem og kva programdel henvendelsen gjeld. Informasjon om programversjon finn du ved å velje Hjelp på hovedmenyen, og så velje Systeminformasjon. Opplysningar om operativsystemet i Microsoft Windows finn du ved å høgreklikke på Min datamaskin og velge Eigenskapar.

Dersom henvendelsen gjeld databaseserver, send med informasjon om databaseserver og serveroperativsystem og eventuelle servicepack. I Microsoft Windows Server finn du denne informasjonen ved å høgreklikke på My computer og velg Properties.

Supporthenvendelser med gyldig supportavtale.

For generelle supporthenvendelser, send ein epost til avtalesupport (asap.support@innovare.no) eller ring supportnummeret som er oppgitt i avtala.

Supportavtaler kan teiknast for all programvare fra Innovare, uavhengig av kjøpsdato. For vedlikeholdsavtaler er support inkludert. For meir informasjon om support og vedlikeholdsavtaler, send ein epost til salg@innovare.no.

Supporthenvendelser om Firmapakken

Firma Skrivebord For alle henvendelser om programmer i Firmapakken, send en e-post til Firmapakken Support (firma.support@innovare.no). Hugs å oppgi henvendelsen gjelder databaseserver, send med informasjon om databaseserver og serveroperativsystem.